::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم

هر وقت دیدی تنها شدی،بدان خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش

تعداد بازدید : 234
نویسنده پیام
forouzan99
آفلاین



ارسال‌ها: 33
عضویت: 20 /9 /1396
تشکر شده: 1
طراحی سایت تالار جشن و عروسی












طراحی سایت تالار جشن و عروسی

طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت تهران
موفقیت در هر کسب و کاری با تبلیغات و معرفی به عموم از طریق طراحی سایت، بیشتر می شود. امروزه اکثریت افراد هنگامی که به دنبال خدمات و یا کالای می باشند ابتدا در جست و جوگر گوگل به دنبال آن می گردند . طراحی سایت به آنها این امکان را می دهد که کلیه ی امکانات و خدمات هر مرکزی را به صورت یکجا مشاهده نمایند و از پرسش و پاسخ های مضاعف و اتلاف زمان هر دو طرف کاسته بشود.

طراحی سایت تخصصی تالار جشن و عروسی
شما اگر تالار جشن و عروسی دارید می توانید از طریق طراحی سایت تمامی خدمات،امکانات و تصاویر محل کار خود را به عموم نمایش دهید .خدماتتان را دسته بندی نموده و با ذکر هزینه ی هر خدمات آن را نمایش دهید. شما می توانید قسمتی نیز برای محاسبه هزینه ها داشته باشید به طور مثال هزینه ی کلی که برای n تعداد مهمان و با n تعداد سفارش غذا و خدمات در طراحی سایت به دست می آید را می توان به صورت آنلاین محاسبه کرد ، همچنین اشخاص می توانند با بخش پشتیبانی تالار شما به صورت آنلاین مشاوره برای نحوه سرویس دهی و پاسخ به سوالاتشان را در طراحی سایت داشته باشند و اشخاص می توانند بدون مراجعه حضوری و با پرداخت آنلاین پیش فاکتور سالن و خدمات مورد نظرشان را رزرو نمایند .همچنین تبلیغات مرتبط با کار شما می تواند برای سایت شما درآمدزایی داشته باشد.



مهم ترین امکانات و خدمات قابل ارائه در طراحی سایت تالار جشن و عروسی عبارتند از:
  • معرفی کلی تالار شامل سال تأسیس، خدمات، سرویس ها، مجوز و … در طراحی سایت تالار جشن و عروسی[*]نمایش بخشهای مختلف تالار از طریق نمایش تصاویر و فیلم ها در طراحی سایت تالار جشن و عروسی[*]نمایش لیست خدمات، سرویس دهی و غذاهای متنوع تالار در طراحی سایت تالار جشن و عروسی[*]نمایش روزهای خالی بودن سالن و امکان رزرو آنها در طراحی سایت تالار جشن و عروسی[*]نمایش سایر خدمات تالار شامل: آرایشگاه، اتاق عقد، گل فروشی، محل تعویض لباس، پارکینگ در طراحی سایت تالار جشن و عروسی[*]شرح کامل خدمات و تعرفه هزینه ها در طراحی سایت تالار جشن و عروسی[*]اخبار و اطلاع رسانی در طراحی سایت تالار جشن و عروسی[*]ارتباط با مشتریان و کاربران در طراحی سایت تالار جشن و عروسی[*]خدمات جانبی مرتبط با مراسمات در طراحی سایت تالار جشن و عروسی[*]نمایش نقشه و اطلاعات آدرس و شماره تلفن بر روی آن در طراحی سایت تالار جشن و عروسی

قیمت طراحی سایت تبلیغات در گوگل قیمت طراحی سایت قیمت طراحی سایت قیمت طراحی سایت طراحی سایت با وردپرس


طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت فروشگاهی در تهران
سه شنبه 29 آبان 1397 - 11:29
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



تازه سازي پاسخ ها



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش :
صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | طراح
از همراهی و همدلی شما کاربر عزیز سپاسگزاریم.

این قالب توسط سایت روزیکس طراحی شده است و هر گونه پاک کردن لینک طراح پیگرد قانونی دارد !